היתרונות בהשכרת כלי עבודה

כלי עבודה הנדרשים לצורך תיקונים שוטפים בבית או במשרד. לפעמים יש צורך בכלי עבודה מסוימים וכאשר פותחים את ארגז הכלים מגלים שהם חסרים. אחת האפשרויות הזמינות ביותר הינה השכרת כלי עבודה עבור לקוחות שאינם מעוניינים ברכישת כלי עבודה חדשים. 

ניתן לשכור כלי עבודה  לצורך ביצוע תיקונים חד פעמיים או שהלקוח מעוניין להתנסות בכלי העבודה טרם הרכישה.

 השכרת כלי עבודה איכות

יים היא חשובה במיוחד כדי לאפשר ללקוחות להגיע לתוצאות הרצויות בזמן קצר, כמו כן השכרת כלי עבודה תהיה זולה יותר מרכישה של כלים חדשים. יש לבחור בכלי עבודה ממותגים מובילים בשוק, חשוב לוודא שהכלים נבדקו ואושרו על ידי החברה טרם ביצוע השכרתם, כדי שהלקוח יוכל לבצע את העבודה בצורה טובה ונוחה.

בנוסף לכך רכישת כלי עבודה חדשים

 מצריכה מהלקוח לתחזק אותם, לא תמיד לכל הלקוחות יש את מידת הפניות לכך, לכן ישנם לקוחות שיעדיפו לבצע השכרה של כלי עבודה יקרים עבור ביצוע של עבודות חד פעמיות או כאלו הנדרשות לעיתים רחוקות ובכך לחסוך בהוצאות כספיות גבוהות.

כמו כן כלי עבודה מצריכים מן הלקוחות מקום אחסון שאינו תמיד קיים עבורם. במידה והמחסן הביתי מלא בחפצים שונים ואין מקום לאחסן את הכלים בבית, השכרת כלי עבודה יכולה להיות פתרון מצוין עבור עבודות תיקונים פשוטות.

מקרים נוספים שעבורם כדאי לשכור כלי עבודה היא התנסות בהם טרם הרכישה. השכרת הכלים מאפשרת ללקוח לבחון בצורה יסודית וקפדנית את כלי העבודה טרם ההחלטה האם לרכוש אותם או להתנסות בכלים אחרים.

 

מה צריך לבדוק לפני ששוכרים כלי עבודה?

כאשר מעוניינים לשכור כלי עבודה חשוב לבדוק כמה פרמטרים חשובים טרם ביצוע העסקה מול החברה.

  • יש לבדוק שכלי העבודה בטיחותיים, ניתן לוודא זאת על ידי בדיקת תו תקן שקיים על המוצרים. בנוסף לכך, יש לבקש כלי עבודה איכותיים ממותגים מובילים, או מחברות מוכרות כדי שעבודות התיקונים יתבצעו בצורה הטובה ביותר.
  • יש לבדוק את מדיניות השכרת כלי העבודה מהחברה שממנה מעוניינים לשכור. ברוב המקרים ההשכרה יכולה להינתן לפי זמנים כגון יום, שבוע, חודש וכדומה. כמו כן יש לוודא את המחירים מראש, מומלץ להגדיר מסגרת תקציב עבור זמן ההשכרה הנדרש לביצוע עבודות התיקונים.
  • יש לוודא את מידת הזמינות של כלי העבודה להשכרה, האם יש במלאי את הכלים הנדרשים והאם ניתן לשכור אותם למשך הזמן הנבחר על ידי הלקוח. כמו כן יש לוודא את שעת האיסוף של כלי העבודה.
  • טרם בחירת כלי העבודה, מומלץ לבצע השוואה של הכלים השונים באינטרנט, בפורומים או ברשתות חברתיות כדי לוודא שמדובר בכלי עבודה איכותיים, אמינים ובטיחותיים.
  • קיים מגוון רחב של כלי עבודה הניתנים להשכרה כגון ציוד לצביעה, ציוד לריתוך, כלי עבודה לתיקונים פשוטים בבית הלקוח ועוד. חשוב להתאים את הכלים לצורך סוג העבודה הנדרשת.

 

סוגים של כלי עבודה להשכרה

כלי עבודה חשמליים

כלי עבודה חשמליים נדרשים עבור מטרות שונות, אחת מהן היא תיקונים כלליים בבית הלקוח כגון תליית מדפים, תמונות, תליית מסך טלוויזיה, תליית מראות ועוד.

ניתן לשכור כלי עבודה חשמליים במגוון רחב של סוגים, בהתאם לדרישות הלקוח. בנוסף לכך ניתן לשכור גם כלי גינון מקצועיים, כלים הנדרשים לביצוע עבודות מקצועיות יותר והן מצריכות כלי עבודה מקצועיים, איכותיים ובטיחותיים. כלי עבודה חשמליים כגון כלים נטענים כגון מסור, משחזת, פטישונים, מברגות, אקדח סיכה ועוד.

כלי עבודה פניאומטיים כגון אקדחים, מסורים ומקדחות פניאומטיות ועוד, קיימת חשיבות רבה להיצמד להוראות היצרן והוראות הפעלת המכשיר כדי לוודא שהעבודה מתבצעת באופן תקין ובטיחותי.

במידה ויש צורך בציוד בטיחות בעבודה מומלץ לבדוק עם החברה שממנה שוכרים את כלי העבודה האם זה ניתן, למשל שימוש בחגורת מטפסים. 

כלי עבודה הניתנים להשכרה, למשל מסור שרשרת המופעל עם מנוע בנזין או מסור חשמלי רגיל, כמו כן ניתן לשכור משחזת המיועדת לחיתוך, שיוף וליטוש, בנוסף למשחזת ניתן לשכור גם פטישון שהוא מעין מקדחה המיועדת לקידוחים בקירות, בבטון, באבן, גבס ועוד.

מגוון הכלים הוא גדול וחשוב לבחור בכלי העבודה המתאימים לצורך ביצוע העבודה, מומלץ להתייעץ עם החברה לגבי התאמת הכלים לצורך העבודה הנדרשת.

השכרת כלי גינון

ניתן להשכיר בנוסף לכלי עבודה גם כלי גינון. במקום לשלם סכומי כסף גבוהים עבור השכרת שירותי גנן, ניתן לבצע את עבודת הגינה באופן עצמאי ואפילו ליהנות מכך.

השכרת כלי גינון מאפשרת פתרון קל ומהיר עבור מי שזקוק לכלי עבודה בגינה באופן מיידי ואינו מעוניין לרכוש כלים חדשים. כמו כן השכרת כלי גינון מאפשרת ללקוח ליהנות ממחירים נמוכים ביחס לרכישה של כלי גינון חדשים. השכרת הכלים חוסכת גם במקום שאינו תמיד זמין וקיים עבור הלקוחות.

חשוב לזכור שכלי גינון עלולים לקבל בלאי עם השנים, בעיקר אם הם חשופים לפגעי מזג האוויר, הם עלולים לקבל חלודה ולהיהרס מחשיפה ממושכת לשמש. מסיבה זו מומלץ לשכור כלי גינון לצורך ביצוע עבודות חד פעמיות, מבלי הצורך לאחסן ולתחזק אותם במהלך הזמן.

גנרטורים

קיימים כמה סוגי גנרטורים כגון גנרטורים של בנזין, דיזל, גנרטור מושתק, תלת פאזי, , גנרטור מופעל גז, רתכת ועוד. הגנרטורים מספקים הספק חשמלי הניתן באופן זמני עבור מטרות שונות. חשוב לוודא שהגנרטור עומד בדרישות של הספק החשמל הנדרש ללקוח.

כלי עבודה ידנייםהשכרת כלי עבודה ידניים

ישנם כלי עבודה ידניים הנדרשים לצורך עבודות פשוטות כגון מברגים, מפתח שבדי, פטישים, פליירים ועוד.

חברת א.רוקי מספקת מגוון רחב של שירותי תיקון כלי עבודה במעבדת תיקונים, ייעוץ והכוונה לבעלי מקצוע שונים, השכרת כלי עבודה ושיווק של כלי עבודה איכותיים ממותגים מובילים בשוק, תוך בחירה והתאמה אישית ללקוחות. מוזמנים ליצור איתנו קשר, נשמח לתת מענה לכל שאלה.

אולי תתעניין/י גם ב:

השאירו פרטים לקבלת הצעת מחיר משתלמת